טיולי משפחות ברומניה

תוכן עניינים

אירופה היפה היא במידה רבה גם הטבע המשגע שיש בה ואנחנו מכירים מתמונות נוף עוצרות נשימה של ערים ירוקים, נחלים ואגמים, שמורות טבע והרבה יערות וצמחייה יפה שאפשר למצוא בכל מקום. אנחנו גם רגילים לחשוב על רומניה רק במובן העירוני והמודרני שלה ולא נוגעים כמעט בהיבטים הכפריים שלה שהם מרתקים הרבה יותר. טיול לרומניה שהוא באמת חווייתי ויוצא דופן במה שהוא מזמן לכם ולמשפחה הוא טיולי משפחות ברומניה עם מדריכי איילה גיאוגרפית שמכירים כל פינה ברומניה האלטרנטיבית שהיא שווה הרבה יותר מהמודרנית, ומזמנת לכם טיול באמת חד פעמי שאי אפשר לוותר עליו. אנחנו לוקחים אתכם בקבוצות מאורגנות או במסגרת טיולי משפחתו לרומניה על מנת למצות את החוויה של הטבע הרומני ואת התרבויות שלא הכרתם בה בטיולים קונבנציונליים בעבר.

טיולי משפחות ברומניה
טיולי משפחות ברומניה

המודרני פוגש את המסורתי

רומניה היא סיפור היסטורי מרתק שיש בו הרבה מן העבר שטרם התקלקל על ידי תיירים מהמערב והיא מציעה אזורים נעלמים מהעין שאי אפשר להגיע אליהם בדרך רגילה. רק מדריכים שמכירים את רומניה ההררית והטבעית של הרי הקרפטים, השמורות והגנים הלאומיים והאתרים שהוכרזו אתרי מורשת עולמית יוכלו לקחת אתכם לכל המקומות האלה. הקרפטים המזרחיים הם אזור מוכר ברומניה שאליו יצאו לנופש ולחופשות לאורך כל ההיסטוריה וכעת רק מעטים במערב מכירים ומגיעים לכל פינה שלו. האזור הזה נחשב להמשך האלפים ומכאן נובע היופי הייחודי שלו כפי שאנחנו מכירים גם מהמדינות השכנות כמו אוסטריה, צ'כיה, הונגריה ועוד. זה האזור שמושך אליו את מי שמעריך יופי ואת האזור שטרם קלקלו במתקנים מודרניים מדי מעבר למה שנחוץ, כדי ליהנות מטיולים של תיירים שמעריכים באמת איכות ותרבות שלא כולם התוודעו אליה, ברומניה.

כפרים ומסורת

מכיוון שהאזורים ההרריים קשים כל כך להגעה וגם לכיבוש על ידי המודרנה, אלה גם האזורים שבהם נפגוש כפריים עוסקים בחקלאות ובתיירות של פעם, תיירות מקומית שלא הפכה לממוסחרת מדי וחקלאות מסורתית כמו של פעם בשיטות הישנות והאיטיות והפסטורליות. התמונות היפות של חקלאים רומניים עובדים בשדות כמו ששמענו על אירופה הישנה עדיין קיימות ואנחנו נגיע אליהם בזכות ג'יפים שיכולים לקחת אותנו בשטחים בלתי עבירים לכלי רכב אחרים. כך נצליח להגיע בעזרת מדריכי איילה גיאוגרפית למקומות שאחרים לא יודעים עליהם ולא ביקרו בהם מעולם.

שווקים ותרבויות אחרות

ברומניה נפגוש את הצוענים שממלאים אותה כמו את כל אירופה ביישובים הייחודיים שלהם, נפגוש בכפרים ובשווקים את השיטות של פעם לחקלאות וקולינריה מקומית אותנטית וניהנה ממסורת הכנסת אורחים לבבית מבלי להתפשר על הבילוי המקומי. שם נראה בתי מלאכה כמו פעם פעילים עדיין וזוכים לביקוש ואת הבילויים המקומיים כמו מוזיקה רומנית וריקודים בחגיגות המקומיות והרבה טבע מרהיב ומרשים שכמוהו אי אפשר לראות בשום מקום אחר באירופה. זוהי רומניה האותנטית שאסור לוותר עליה.

שיתוף :

Twitter
Telegram
WhatsApp

Join The Ride

Subscribe to our fortnightly newsletter with stories from our latest adventures and the best travel tips

עוד הרפתקאות

טיסות לבטומי השוואת מחירים

השוואת מחירים לטיסות לבטומי: הדרך למצוא את הדיל הטוב ביותר בטומי, עיר נמל קסומה על חוף הים השחור שבגיאורגיה, הפכה ליעד מבוקש לחופשות ולחוויות תרבותיות

טיסות זולות לאילת ברגע האחרון

טיסות זולות לאילת ברגע האחרון: איך למצוא את ההצעות הטובות ביותר? כשההחלטה לטוס לאילת מתקבלת ברגע האחרון, הדאגה למציאת טיסה במחיר משתלם יכולה להפוך למשימה